Diossidu di titaniu per a marcatura stradale
Descrizzione di u produttu
U diossidu di titaniu (TiO2) hè un minerale naturali chì hè comunmente utilizatu in diverse industrii. Quandu si tratta di marcature stradali, u diossidu di titaniu hè un ingredientu indispensabile per via di e so proprietà ottiche uniche. U so altu indice di rifrazione assicura una luminosità è una visibilità eccellenti, rendendu i marcati stradali assai visibili ancu in cundizioni di poca luce. Questu hè soprattuttu impurtante quandu conduce di notte o in cundizioni climatichi avversi induve a visibilità hè significativamente ridutta.
In più di una visibilità superiore, u diossidu di titaniu offre una durabilità longa. L'esposizione di i marcati stradali à e cundizioni ambientali duri cum'è u trafficu pesante, e temperature estreme è a radiazione UV pò causà un rapidu deterioramentu. Tuttavia, i marcati stradali chì cuntenenu TiO2 sò assai resistenti à u sbiadimentu, a scheggiatura è l'usura causati da questi fattori, assicurendu una vita di serviziu più longa è i costi di mantenimentu più bassi.
Unu di i vantaghji principali di l'usu di diossidu di titaniu per a marcatura stradale hè a so amichevule ambientale. A cuntrariu di l'altri pigmenti, u diossidu di titaniu hè micca tossicu, micca periculosu è ùn pone micca risichi per a salute per l'ambiente o i travagliadori. Inoltre, i marcati stradali basati in diossidu di titaniu ùn liberanu micca chimichi dannosi in l'atmosfera, facendu una opzione più sustinibule per l'infrastruttura di trasportu.
Inoltre, u diossidu di titaniu hà a capacità di riflette è sparghje a luce, riducendu a necessità di illuminazione supplementaria nantu à a strada. Ùn solu micca risparmià energia è prumove a sustenibilità, ma ancu migliurà a visibilità per i cunduttori è i pedoni.
In quantu à l'applicazione, u diossidu di titaniu pò esse facilmente incorporatu in diversi materiali di marcatura stradale cum'è vernici, termoplastici è epossidi. Pò esse usatu per una varietà di marcature stradali, cumprese linee centrali, bordi, crucivia è simboli, assicurendu un aspettu coherente è unificatu in tutta a reta stradale.
In u disignu di a formulazione di pittura, in più di selezziunà u gradu di diossidu di titaniu adattatu, un altru prublema chjave hè cumu per determinà l'usu ottimali di diossidu di titaniu. Questu dipende da a necessità di l'opacità di u revestimentu, ma hè ancu cummercializatu da altri fattori cum'è PVC, umidificazione è dispersione, spessore di film, cuntenutu di solidi è a presenza di altri pigmenti coloranti. Per i rivestimenti bianchi basati in solventi per a temperatura di l'ambienti, u cuntenutu di diossidu di titaniu pò esse sceltu da 350kg / 1000L per rivestimenti d'alta qualità à 240kg / 1000L per rivestimenti ecunomichi quandu u PVC hè 17.5% o a ratio di 0.75: 1. A dosa solida hè 70% ~ 50%; per pittura di lattice dicurativu, quandu PVC CPVC, a quantità di diossidu di titaniu pò esse più ridutta cù l'aumentu di u putere di ammucciamentu seccu. In certi formulazioni di revestimentu economicu, a quantità di diossidu di titaniu pò esse ridutta à 20 kg / 1000L. In i rivestimenti di pareti esterni di l'edificiu altu, u cuntenutu di diossidu di titaniu pò esse ridutta à una certa proporzione, è l'aderenza di a film di revestimentu pò ancu esse aumentata.