U diossidu di titaniu (TiO2) hè un pruduttu chimicu inorganicu impurtante, chì hà usi impurtanti in rivestimenti, inchiostri, fabbricazione di carta, gomma plastica, fibra chimica, ceramica è altre industrii. Diossidu di titaniu (nome inglese: diossidu di titaniu) hè un pigmentu biancu chì u cumpunente principale hè diossidu di titaniu (TiO2). U nome scientificu hè diossidu di titaniu (diossidu di titaniu), è a formula molecular hè TiO2. Hè un compostu policristalinu chì e particelle sò disposti regularmente è anu una struttura di lattice. A densità relative di diossidu di titaniu hè a più chjuca. U prucessu di pruduzzione di diossidu di titaniu hà duie vie di prucessu: u metudu di l'acidu sulfuricu è u metudu di clorazione.
Caratteristiche principali:
1) Densità relativa
Trà i pigmenti bianchi cumunimenti usati, a densità relativa di diossidu di titaniu hè a più chjuca. Trà i pigmenti bianchi di a listessa qualità, a superficia di diossidu di titaniu hè a più grande è u voluminu di pigmentu hè u più grande.
2) Puntu di fusione è puntu di ebullizione
Siccomu u tipu anatase si trasforma in un tipu rutilu à alta temperatura, u puntu di fusione è u puntu di ebollizione di u diossidu di titaniu anatase ùn esiste micca veramente. Solu u diossidu di titaniu rutile hà un puntu di fusione è puntu d'ebullizione. U puntu di fusione di diossidu di titaniu rutile hè 1850 ° C, u puntu di fusione in l'aria hè (1830 ± 15) ° C, è u puntu di fusione in riccu d'ossigenu hè 1879 ° C. U puntu di fusione hè in relazione cù a purità di diossidu di titaniu. . U puntu di ebullizione di u diossidu di titaniu rutile hè (3200±300) ° C, è u diossidu di titaniu hè pocu volatile à questa temperatura alta.
3) Custante dielettrica
U diossidu di titaniu hà proprietà elettriche eccellenti per via di a so alta constante dielettrica. Quandu si determinanu alcune proprietà fisiche di diossidu di titaniu, a direzzione cristallografica di i cristalli di diossidu di titaniu deve esse cunsideratu. A constante dielettrica di diossidu di titaniu anatase hè relativamente bassu, solu 48.
4) Conduttività
U diossidu di titaniu hà proprietà di semiconductor, a so conduttività aumenta rapidamente cù a temperatura, è hè ancu assai sensibile à a carenza d'ossigenu. A custante dielettrica è e proprietà di semiconductor di u diossidu di titaniu rutile sò assai impurtanti per l'industria elettronica, è queste proprietà ponu esse aduprate per pruduce cumpunenti elettronichi cum'è condensatori ceramichi.
5) Durezza
Sicondu a scala di durezza di Mohs, u diossidu di titaniu rutile hè 6-6,5, è u diossidu di titaniu anatase hè 5,5-6,0. Dunque, in l'estinzione di fibre chimiche, u tipu d'anatase hè utilizatu per evitari l'usura di i buchi di spinneret.
6) Hygroscopicity
Ancu se u diossidu di titaniu hè idrofilu, a so igroscopicità ùn hè micca assai forte, è u tipu rutilu hè più chjucu cà u tipu anatase. L'hygroscopicità di diossidu di titaniu hà una certa relazione cù a dimensione di a so superficia. A grande superficie è l'alta igroscopicità sò ancu ligati à u trattamentu di a superficia è e proprietà.
7) Stabilità termale
U diossidu di titaniu hè un materiale cù una bona stabilità termale.
8) Granularità
A distribuzione di particella di diossidu di titaniu hè un indice cumpletu, chì affetta seriamente u rendiment di pigmenti di diossidu di titaniu è u rendiment di l'applicazione di u produttu. Dunque, a discussione di copre u putere è a dispersibilità pò esse direttamente analizata da a distribuzione di dimensione di particella.
I fatturi chì affettanu a distribuzione di particella di diossidu di titaniu sò cumplessi. U primu hè a dimensione di a particella originale di l'idrolisi. Per cuntrullà è aghjustendu e cundizioni di u prucessu di l'idrolisi, a dimensione di particella originale hè in un certu intervallu. U sicondu hè a temperatura di calcinazione. Durante a calcinazione di l'acidu metatitanicu, i particeddi sò sottumessi à un periodu di trasfurmazioni di cristalli è un periodu di crescita, è a temperatura adattata hè cuntrullata per fà e particelle di crescita in un certu intervallu. L'ultimu passu hè a pulverizazione di u pruduttu. Di solitu, a mudificazione di u mulinu Raymond è l'ajustamentu di a velocità di l'analizzatore sò usati per cuntrullà a qualità di pulverizazione. À u listessu tempu, altri equipaghji di pulverizing pò ièssiri usatu, comu: pulverizer high-vitezza, jet pulverizer è martellu mulini.
Tempu di post: Jul-28-2023