1. U statu di l'industria di a pintura
1. Grande quantità è scala chjuca
A causa di e caratteristiche di menu investimenti è risultati vimili in pigna insegnanti, imprese privati è l'imprese privata. Sicondu l'ultime statistiche, più di 8000 reintribuli in u paese sò principalmente cuncentati in u fiume Yangtte delta è regioni à Bohai Frà: "i marchiere" è i produttori di grande scala domestica sò posizionati in u Mercatu per a mità di l'alfesi di fine di a fine, principendu u mercatu è guidà a tendenza di u cunsumu di a pittura. Parechji impresi di rivestimentu domestici chjucu è mediani producenu principalmente prudutti di rivestimentu medianu è in u mercatu dopu a pusizione.
2. L'industria hè altamente cumpetitiva
3. Ci hè un certu gap trà i marchi domestichi è i marchi stranieri
4. I prudutti di alta qualità insufficiente è l'eccessu di prudutti di bassa qualità
5. A dumanda di rivestimenti ùn diminuite micca
2, l'industria plastica
U focu di a crisa finanziaria hè guasi fatale à l'industria plastica cinese. L'esportazione di ghjoculi di plastica, cuir artificiale, imballaggi, caccia è altri prudutti di plastici sò state prestu prestu prestumente, purtendu à a chjesa di un gran numaru di pirena edizione. U 2009 industria di industria plastica di a Cina d'Assuria di l'Associu di l'industria mostra chì un quartu annunci di tomestici di perditi. A situazione attuale hè probabilmente assai peggiu di e statistiche. Per esempiu, PVC (i fabricatori polivinyl) di i fabricatori si perdevanu soldi in tutta l'industria. Ci hè diverse indicazioni chì l'industria plastica di a China hè attualmente affruntendu una grande prova. S'è falla, e cunsequenze seranu disastrosi. Frà elli, i sforzi di question è imprisgi è imprese è una marcu relebible "sò cruciali.
In ghjugnu 2010, i risultati di a pala di cummerciale gratuita negocazione trà Cina è a Cunsigliu salfulamentu di a cucuzione in Riyad, a capitale di l'Arabia Saudi, fallati parechji Cumpagnia Savuetti Relanti. I cinque novi prughjetti di pruduzzione etilnu per esse custruita ùn sò micca veramente messi in pruduzzione.
Hè capitu chì ci sarà cinque prugetti di cracking di etilenu à u Mediu Oriente in u 2009, principalmente per l'etilene pruduttu da u prucessu di etilena. Dopu i Cinque prughjetti sò situati in operazioni, a pruduzzione di a pruduzzione annuale in u Mediu capacità in l'armazione di a nova, a nova creazione di a nova miliera / annu, a nova produzzione capacità in Kuwait serà 850,000 tunnellate / annu, è a nova capacità di pruduzzione in Qatar serà aumentata. 975.000 tunnellate / annu. Questi 5 prughjetti di cracking etilene sò solu intenzioni preliminari. Dopu l'intenzioni sò stati ghjunghje, dazzioni à l'impactu di a crisa, ùn sò sò stati sò stati messu in pruduzzioni, è ùn ci hè micca data specifica quandu saranu in pruduzzione. Dunque, l'otilene di l'etilina di a Cina ****** ùn hà micca plummet. Eppuru, i prudutti di plastica di u bassu costu in u Mediu Oriente sò sempre a spada di i domiculi appiccicanu nantu à e cumpagnie cinese.
3. Industria di carta
L'industria di a carta di u mo paese hè in un periodu di crescita rapida. E statistiche annantu à l'anni fà una divile tutale di carta è cartone in u mo paese, è u cunsumu annuali, è u cunsumitu di u regula di Capita in u mondu. À a palcuscendazione attuale quandu a capacità di a pruduzzione di trasfurmazione è di a fabricazione hè unu eccessivu hè unu di l'induvi di l'aumentu, è hè una industria cumporta.
Da u 1997 à 2010, pò esse vistu da a parbara di a rata di crescita di u cunsigliu annuali è a cumminazione di carta di carta è u produttu fluctuatu assai, è i dui ti mantinuti assai altu. tendenzi simili di crescita. Comparatu cù a tarifa di crescita di u Ponte di u Paese di u cunsumu annuale è a produzzione di carta è di u cartulare hè statu in un livellu di u 2002. Pò esse dettu chì u mo paese di a crescita rapida.
Tempu di Post: Albule-2023