1. Status di l'industria di pittura
1. Grande quantità è piccula scala
A causa di e caratteristiche di menu investimentu è risultati rapidi in a produzzione di pittura, cù u sviluppu di l'ecunumia naziunale, l'imprese di u paese è di i paesi, l'imprese privati è l'imprese straniere sò entrati rapidamente in l'industria di pittura. Sicondu l'ultime statistiche, più di 8 000 imprese di rivestimentu in u paese sò principarmenti cuncentrati in i rigioni di u Yangtze River Delta, Pearl River Delta è Bohai Rim. Frà elli, "marchi stranieri" è i pruduttori domestici di grande scala sò posizionati in u mercatu per i prudutti di a mità di-altu, chì guidanu u mercatu è guidanu a tendenza di u cunsumu di pittura. Parechje altre imprese domestiche di rivestimentu chjuche è mediu pruduce principalmente prudutti di rivestimentu mediu è bassu è sò in u mercatu dopu a pusizione.
2. L'industria hè assai cumpetitiva
3. Ci hè una certa distanza trà e marche domestiche è marche straniere
4. I prudutti d'alta qualità insufficiente è l'eccessu di prudutti di bassa qualità
5. A dumanda di rivestimenti ùn diminuite micca
2, L'industria plastica
U scoppiu di a crisa finanziaria hè quasi fatale per l'industria plastica cinese. L'esportazione di ghjoculi di plastica, pelle artificiale, imballaggi, corde di seta è altri prudutti di plastica hè stata ridutta rapidamente, purtendu à a chjusura di un gran numaru di imprese di produzzione plastica. U Rapportu di l'Industria di Plastica 2009 di l'Associu di l'Industria di Plastica Chine mostra chì un quartu di l'imprese di plastica perde soldi. A situazione attuale hè probabilmente assai peggiu chè e statistiche. Per esempiu, i fabricatori di PVC (clorur di polivinile) perdenu soldi in tutta a industria. Ci sò parechje indicazione chì l'industria plastica di a Cina hè attualmente affruntata da una grande prova. Se falla, e cunsequenze seranu disastru. Frà elli, i sforzi cumuni di u guvernu è l'imprese è un "branding" raghjone sò cruciali.
In u ghjugnu di u 2010, i risultati di a negoziazione di a zona franca trà a Cina è u Cunsigliu di Cuuperazione di u Golfu in Riyadh, a capitale di l'Arabia Saudita, hà fattu assai cumpagnie di plastica. I cinque novi prughjetti di produzzione di etilene da esse custruitu ùn sò micca stati messi in produzzione.
Hè capitu chì ci saranu cinque novi prughjetti di cracking di etilene in u Mediu Oriente in u 2009, principalmente per l'etilene pruduttu da u prucessu di l'etanu. Dopu chì i cinque grandi prughjetti sò stati messi in opera, a capacità di produzzione annuale di etilene in u Mediu Oriente aumenterà da 16,9 milioni di tunnellate in 2008 à 28,1 milioni di tunnellate in 2012. In 2009, a capacità di produzzione di etilene in u Mediu Oriente aumenterà da 7,1. milioni di tunnellate, di quale a nova capacità di produzzione in l'Arabia Saudita supererà 4 milioni di tunnellate / annu, a nova capacità di produzzione in Iran superà 1 milione tunnellate / annu, a nova capacità di pruduzzione in Kuwait serà di 850 000 tunnellate / annu, è a nova capacità di produzzione in Qatar serà aumentata. 975.000 tunnillati / annu. Questi 5 prughjetti di cracking di etilene sò solu intenzioni preliminari. Dopu chì l'intenzioni sò stati ghjunti, per via di l'impattu di a crisa, ùn sò micca stati messi in produzzione, è ùn ci hè micca una data specifica per quandu seranu messi in produzzione. Dunque, l'etilene importatu da a Cina ****** ùn hè micca cascatu. Tuttavia, i prudutti di plastica low-cost in u Mediu Oriente sò sempre a spada di Damocles chì pende nantu à l'imprese cinesi.
3. Industria di carta
l'industria cartaria di u mo paese hè in un periodu di crescita rapida. Statistiche annantu à l'anni mostranu chì a pruduzzione tutale di carta è cartone in u mo paese hè stata significativamente più bassu di u cunsumu tutale, è u cunsumu annuale di carta per capita hè assai più bassu di u livellu di i paesi sviluppati in u mondu. In u stadiu attuale, quandu a capacità di pruduzzione di l'industria di trasfurmazioni è di manifattura hè generalmente eccessiva, l'industria di a carta hè una di e pochi industrii chì anu una dumanda crescente è in pocu fornimentu, è hè una industria tipica chì tira a dumanda.
Da u 1997 à u 2010, si pò vede da a paraguni di u ritmu di crescita di u cunsumu annuale di carta è cartone domesticu è a produzzione cù u ritmu di crescita di u PIB chì u ritmu di crescita di u cunsumu è a produzzione di carta è cartone hà fluttuatu assai, è i dui mantenenu un assai altu livellu. tendenzi di crescita simili. In cunfrontu cù u ritmu di crescita di u PIB di u mo paese, u ritmu di crescita di u cunsumu annuale è di a produzzione di carta è cartuni hè stata à un livellu relativamente altu da 2002. Si pò dì chì a industria di carta di u mo paese hè in un periodu di crescita rapida.
Tempu di post: Jul-28-2023